28 ani pe 28 Aprilie

Caz unic in viata si anume sa implinesc varsta de 28 de ani pe data de 28 Aprilie. Si pentru ca a fost ziua mea, intr-o zi atat de speciala, am petrecut pe masura cu prieteni si persoane dragi. Mi-am inceput ziua frumos la locul de munca, a fost o zi plina de urari, imbratisari, flori, cadouri din partea colegilor, cu muuult dulce si pizza.

Seara am continuat sa sarbatorim in oras impreuna cu oameni dragi noua : viitorii nostri nasi ( Razvan , Mada si micuta Samira), prietenii nostri (Cris, Tibi si micuta Sara) si fratele meu George cu Anda, sotia lui. Am primit cadouri foarte dragute (multe haine 😀 ), am mancat ceva bun, am stat la povesti, am ras mult si ne-am tras in poze. Insa, in centrul atentiei au fost bineinteles cele 2 buburuze.

Atat de fain e atunci cand e ziua mea !  🙂

Un gând despre „28 ani pe 28 Aprilie

Lasă un răspuns

